Sooo long...  

Thursday, November 20, 2008

Assalamualaikum.. Nyt nyt everibadih..

I just got back from my cuzn's to lepak n tumpang wireless. I was just trying to kill the tonyt-ohh-im-soo-gonna-miss-syg-kalau-ku-nda-buat-apa2-and-daripada-aku-stayed-home-jobless time. And dgnkn them,since amit ke tahlil..i thought mumy sja yg tnggal,rupanya kjh tuty n karina pun ada. So,aku bloghopping and suprise suprise..i got inspired with most of them blogs ive stumbled upon.huhhhh..jealous lh ku mliat..lawa2.and mine?? Crap-old-lame-deadly-boring-one blog! Ahh...

All the stumbled-upons inspired me much to start clicking on my own blog to gather the innerself and have the courage to at last gave a second chance to this gerenti-urg-yg-punya-blog-ani-pemalas blog. And if get wat i mean. Over..haha.apa saja lh..

Sebenarnya kan,ive decided to move to wordpress due to some reasons. Sudah plg ku pindah d wordpress,haha..quite some time sudah.the thing,dsana pun aku alum jua post. Thats why,i didt even bother to write a post to tell fellow readers (kalau ada readers jua lh..haha..) about it. I think this will be my last post d blogspot and the following one will be the official announcement about it. Nanti aa..soon.. Im in the process of rejuvenating (ngeheheh..) the wordpress dulu,udh quite bsai d pandang,bru tah ku inform..

Sorry for the lack of updates (kamu pun tau kn,it all depends on the wind directions) haha..even,my graduation pun i ddnt even bother to blog about unlike the other peeps yg mempunyai semangat blogging yg kuat.. (bukan nya nda happy, tpi MALAS)

*hats off* to the peeps yg menjiwai dan meragai napsu memblog yg tinggi.. (heheh!) keberadaan ku di sini,nda dapat mengalahkan kehandalan u peeps yg born with the passion to blog about anything..

Pasal life kh ya,mimpi kh,realiti kh,segala suka duka,lampu,sate,buaya,eskrem panjang,kismis,bidadari kh,lawadari kh,nasi kebuli,tiket penerbangan,jam dinding,sepanyol,selimut,sepanduk,selingkuh,sekeru deraiba,segala fakta makta yg possible u guys could think of to blog about. Contoh terdekat: Phatabulous Razy's - zincony24.blogspot.com (syg,bh iklan kan ah blog me ah,me sudah publisitikan blog syg ni..) dan sebagainya..nda ku ingat bh title blog2 lain yg slalu ku baca..hehe. Nanti lh u see it in my blogroll list..yup,d wordpress..

Insyallah dlm masa terdekat, (sooner or later=p) i'll be launching it officially.. Haha! As if its a big thing!!

Btw,its the 3rd day syg d singapore,and i cant wait,tomorrow mlm! Come back home soon baby.

I miss those comforting warm hands.
I miss those jokes yg paling lame dlm dunia..
I miss those fingers that never fail to annoy the nose.
I miss ur smile.
I miss ur singing.
I miss ur laughter.
I miss ur naughtiness.
I miss ur touch.

I miss the very person yg make my days bright walaupun hujan turun dgn lebatnya (kan kalau ujan,ari gelap jua tu..)

I miss semua bah syg.
I miss you...

ahh...

I noe,4 hari saja..inda jua lama kn? But it seems forever:-(

Ani baru 4hari.. Kalau sminggu cmana?? Ani bru d singapore.. Kalau d belanda cmana? Kalau d pakistan cmana??

Kalau balik,kayuh laju2 syg aa..tnggalkan sayur yg rakat arh gigi syg atu d singapore..

double whooper with cheese i cant wait=p

bah peeps,off i go..tata....

AddThis Social Bookmark Button


0 burps!: to “ Sooo long...

Parameter Para Hadirin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster