Arghhh!  

Saturday, May 2, 2009

Assalamualaikum semua..

Aher udh ni eh.. aku spatutnya tidur udah di buai mimpi2 indah ni.. ahhh.. tadi tngan ku amai kn mengedit2 itu ini becus my previous template yg warna purple atu,aku nda brapa suka.. ( i noe,siapa th nyuruh aku ngubah kan?) haha, boring ku udah bh nur ehhh..

Jgn salah kan siapa2..

Apakan?

Haha! so alang2 belarakkan widgets nya behilangan antam th, aku nda handal ni bab2 cmani ani..udah ku ikut kn tutorial nya tpi nda jua mau..biartia lh..at least i did try.. so,ku teruskan th ubah saja tia templates nya.. widgets atu nnti th ku tmbah..

Bah i think thats it for now, tu katil ku melambai2 aku udah ahh..

Nyt2 peepols..

Jgn Marah ah.. (siapa marah?)

BTW, its MAY!! my favourite month=)

AddThis Social Bookmark Button


0 burps!: to “ Arghhh!

Parameter Para Hadirin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster