My part-time job  

Tuesday, January 20, 2009

Hey orang-orang sekerlian~

siapa tahu aku bahapa masani? aku bgi sejuta kalau kamu tau..

nda caya kah aku ada sejutaaa????? banar? nda mnyasal ni??? aku ada sejuta wah eh! banar wah eh!! karang ku buktikan ah..

ani aku upoad gambar part-time job ku dulu.. okeh..

....... ........ ......... uploading .........


*apa baik ku buat ah?? im bored..* owh bagus aku mnum coke dan burger itulah..


hahaha! ada cap gigi arah double cheeseburger ku=)

*hmmmm wat shud i do next??*

eh coke ku alum abis lagi..mnum coke lah bisai..

wah lawa warnanya..i like...




* eh udah th eh.. tau tia durg krg aku bgambar *


bah sapa tau part time job ku apa?? hahaha.. ada hint tu arh gambar2 yg ku uplod d atas ahh.. mau hint lagi? part-tim ku dari kul 7-9.30pm..

ni nah bukti aku ada sejuta..


Inda caya maseh? bukti ada udah pun kamu nda pcaya aku ada sejuta kah? hahaha majal...
Sejuta gigi lah! hahahah~~ puas th atiku x tu? taaa semua...

p/s: i love u

salah..i meant to say,

p/s: thanx for the burger syg, and the coke and the chips as well..=)

AddThis Social Bookmark Button


0 burps!: to “ My part-time job

Parameter Para Hadirin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster