Soon,its over.. =) =(  

Thursday, May 29, 2008

Assalamualaikum..
I just got back home liat muvee dgn syg n tini. Its like lama dh we nda liat muvee. The last was cerita apa tu aa..emm..aha! Iron man..wid syg n azel.. B4 we liat wyg,we dgnkn cek bedah mkn d coffee zone..hahah! Aku n tini said "stelama jua ko ni eh lepak d coffee zone" hahaha..sasak bedah trus..it was soo last season.. Ok bedah,sorry! Tpi bnr jua tu ah haha! Eh btw,ceta yg kmi liat tdi was "what happen in vegas"..romantic comedy..siuk! Kalau kn ketawa,bh liat th this muvee..sronok..happy ending..heheh=)
And tomorrow is gonnabe the very last day aku TP! Im gonnabe missing the kids...aku syg durg bnr2!! Shit ehh..wlupun aku jenis yg strict arh my kids,tpi..aku sedih kn tnggalkan durg.. I realize aku ego.. I dont wanna admit the fact that aku sbenarnya kn nangis wen itold them tcer last ajar kamu dis thursday.. N aku ckp lagi,bguslah kmu..siuk jua tu. Nda lagi kana marah..kana triak2i.. Dgr mija kana ampas n all.. But they said 'manada tcer..tcer ajar kmi siuk..tcer baik..kmi nda mau cigu lain ajar kami....' my god..i was holding back my tears masa durg ckp cmatu.. Aaa! Kononnya nda sabar kn abiskan TP..no more lesson plannings,no more ABMs, no more shits n such.. Hmm.. Tapi,ksian the kids..cigu durg lagi slalu bz buat itu buat ini..especially my 5c english n science..ingau atiku if durg nda dapat cover the syllabus..n if nada urg ajar durg bila cigu durg MC atau kana pnggil GB.. Its always like that.. I wish wen im gone,things can get better,who noes knapa cigu2 durg cmatu..mabe they are too dependent on the TP tcers x. Ksian the kids nada cigu sumtyms.. Hmm.. Well well.. I hope, evrything will be ok esok.. I'll try freezing my tears esok..haha.. Bye srj49..=) =( bguslah,nada lgi guru2 TP yg kurang ajar tmpat kmu.. I'll for sure be sad leaving behind my helpful CT tcers yg helped me to get good grades..psal widout them i dont think i could. Thanx for all the tips and the helps..aaa cigu mariah yg baik hati=) very helpful,very rajin,very supportive n very baik.. I wish i can be a great tcer like her.. =)
Emm there goes.. Kalau ku kn creta pasal the TP days lagi..haha! Awu nda pndai abis.. Anyway,the teaching practice was a really amazing and wonderful experience that i'll never forget..it taught me to face and handle the reality of teaching in the real school-school world.. Insyallah,all these experiences that ive gained would all be useful and applicable to my future career.. Mcm karangan "perkara yang paling tidak dapat saya lupakan"..
bh bh..aku kn tdur..kul 1 subuh dh ni..kalat dh mata ku..syg pun off9 dh suruh aku tdur..hehe thanx for evrything syg..mwahh mwahh..nervous eh esok ahh..=p
ok nyt2 to me..slptyt swtdrms..

AddThis Social Bookmark Button


0 burps!: to “ Soon,its over.. =) =(

Parameter Para Hadirin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster