TP is over=) But i miss my kids=(  

Friday, May 30, 2008

Assalamualaikum..
kmaren dh TP abis..mlas ku kn blog bcuz i was too tired kmaren.. Hehe.. My last day was sad=( i had my final class with my 5C science pupils doing practical works.. But i asked them to siap kan awal2 bcuz tcer kn bgi adiah n gambar2 dgn kmu. Some of them even skipped doing the practicals and jawab the questions ikut logik saja..haha cute.. Hmm..then came the bgi adiah session to all the pupils and some of the best pupils jua..mnangis=( syahiirah started crying n she hugged me msa ku bgi adiah tmpatnya..then next was duratul.. Then everybody started crying jua..!! Even the boys yg gauk ada yg nangis..i was holding back my tears i didnt wanna cry infront of them! *ego* ksian durang..hmm nanti i post pictures of my last day of TP.. Damn i miss them! I miss the glitters that they have brought to my life evry single day of my teaching. Walaupun durang gauk,but i love this class berabis..gauknya aku masih dapat control.. I miss adam,zarul,asyraf,nazrul,aiman,even azim,safiz,yg gauk2 i misssss.. And the girls..syahiirah,lenie,lifia dan bnyak lgi.. Aaaaa i miss them lots!!! Ksian jua ku plg..i remembered aku pernah marahi durg..teriaki durg..ada some yg pernah ku cakapi smpai menangis.. Ksian ehh..*guilty* my other class,5d art and 3a maths..i also miss them..tpi aku nda afal nama2 durg becuz i wasnt that close wid them n my class was only once a week dgn durg.. But my 5c..=( i wish in the future my pupils will be mcm durg jua.. Hahaha! Memilih=) anyway,tym brek smua cigu ke dewan mkn for the farewell clebration n GBs Suprised bday..hehe..mkn lh..n evryone got a pendrive! As a souvenir dari the school..then manyap2 brg d staff..bnyak eh! Ngaleh..later kul2 nabs picked me n kam to go to ubd ambil chuan n then we went to icc for the pameran kerjaya..ramai urg eh!! Lpas tu we went to giant fudcourt klaparan..n i met syg there lpas nya blik krja..azel n mawi pun ada.. After dat durg kam nabs blik..n we went to bmobile mall dgnkn azel byr bills nya..balik rumah aroun 8 lpas mndi this n that,tdur..awal ku tdur.. Ok dat was cerita kemarin..
Today.. Tdi pgi had class at ringrose from 9-12..then i went home tdur.. Ya allah tdur gnya eh!! Ada syg msg mnta dgni ke evina kn relaxing rambut..hehe..so,he picked me up aroun 2ish..n ke evina lah..later,azel,arun n mawi pun ada..azel gunting rambut..so we stayed d evina till 5 mabe..c nas pun ada ahir bgasnya kraja..frenetic scarlet nada main bula ari ani..hehe.so lpas dri evina,we mnum2 n lepak2 d thyes fudcourt..penceritaan..mawi with his life..and azel! Ya allah..im sooo sorry to hear that..aku nda tau kn ckp apa..hmm.. Cmna zel??
Anyway,lpas tu kmi ke psar mlm bli fud utk dinner.. Aku dgnkn syg bli ayam after dat,den bru tah went home..n i miss syg alredy..hehe..
Soon sooo soon,i'll be turning 22! Omy god! 22 udah..dewasa tuu..happy birthday to me...=) aku doa dlam ati saja..nda pyh tell evryone what i wish for..hehe*selfish?* haha..ndabah..sudah ku ckp ari atu arh my previous posts..i dont need presents..i just wish for good health and hapiness..=) smoga aku lebih berakal,lebih matang dlm kehidupan ani..smoga family ku masih syg aku..semoga syg masih cnta aku..semoga teman2 ku lebih kasihkan aku..hahahaha! *really grateful*
bah bah bah..okeh..dats it for the day=)
"some people never find it, some only pretend, but i just want to live happpily ever after, every now and then.."

AddThis Social Bookmark Button


Parameter Para Hadirin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster