What made my day?  

Saturday, December 6, 2008

Assalamualaikum semuaa~

So what made my day?? Ngeheheheh=)

I had double cheeseburger!

And aku buat lesson plan tdi! Pcaya kamu?? Aku buat lesson plan wah! Hahaha..my days lately nda th prnah kn productive..

Man im so proud of it. Haha! Over..

Yatah,aku ni tdi smbil buat lesson plan ku (utk next yr) smbil chat sama syg..he was busy though mncari installer utk printer..

Skali,ngam aku bru abis buat lesson plan..ada tia syg text..'bah jln eh..' ku liat jam,was alredy 8.50pm.. Ksian him..lapar..kn bli food rupanya..ngehehe..

Haha,tpi aroun 10 bru th syg ada.. We discussed where to get food apalh ni.he wanted excapade,tpi i ddnt feel like eating sushi..so he ckp,bh ke mc d th..den we headed to mc d..and b4 antar aku balik home,syg went to get food lgi d psr mlm.kmi brhujan hujan..tpi kmi pakai daun pisang(romantik ehh..) ahaha! Dmana ku blurih daun pisang ah??


Okie dokieee peeps..aku kn liat mirrors sama adi jap..alum th abis2 nya..

Nyt nyt dark knights!

Be back tomorrow=)


Eh eh lupa! Penting ni: Thanx alot syg! Mwaaaacckksss! I love u.. Lots! Lots nya mcm parking lot d Jabatan-Jabatan Kerajaan tym ari Jumat! Pbaik th syg liat paking ah.. Bukan mcm parking d Mall.. Syg mrh kah?? Nah tu kan u mrh kn..

Tata semua....

AddThis Social Bookmark Button


0 burps!: to “ What made my day?

Parameter Para Hadirin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster