Bila Boring  

Sunday, August 3, 2008

Aura yg memecah semesta,
Menyampaikan kesunyian dikala sendirian,
Kesepian yg menyelubungi,menemani hari-hari ku,
Disajikan doa-doa bergelar rindu,
Yang menanti kau dtg dan pergi seperti mimpi-mimpiku,
Fantasiku,
Bukan dongeng lagi sayup kedengaran,
Di sisi copeng,
Di setiap corong,
Lorong yg lohong,
benar aku tak bohong,
bila hati menyanyi..
Bila boring~
terkenangmu sayang~

hahaha..familiar? Lagu bila rindu ruffedge yg dulu aa..hahaha.. *apakan? Aku ktawa ah??*
hehhe..awu,im super duper uber bored..and i miss syg lots=(

Hari ini menyaksikan perkahwinan anak-anak buah syg,Awg Muswardi & pasangannya dan Dyg Rostiyani & pasangannya..yup,dua pasangan kawin on the same day..tahniah! Hehe..happy for them both..had a great time tdi.siuk! Sisters syg and the nephews pkai bju n tudung yg sama! Aku pun!! Lawa ehh! Sooooo sweet=) aku happy..haha,skadar kh aku ah? Haha..but bnr,aku happy..fun bh tdi ah.wpun hari panas terik..yet aku happy,dat i was part of the memorable event..an event i shud never forget.. Mabe to some ppl ani skadar..but for me nda..siuk bh! *haha! Awu para..yeaaa para..i noe para..ko happy para..ah jadinya?* =) nda,nda,its just dat,i never feel kemeriahan cmani during any of my cuzns' wedding.. Mnipu lh x ah mun nada langsung..ada,tpi ntah.. Hehe..hope to witness and be a part of another wedding clebration soon.my 1st cuzn is getting married next week..another bz week to go..tpi siuk=) nah,nda th lgi ada mlm2 lepak..mlm2 perlottoan arh Kapiah ni..heh..bye2 lovely nights..rugi nda dtg mlm ambil2 an tonyt.sorry syg..
Well well,emm so wat have i done ari ani? Tdi pgi til ptg arh the wedding..den around 2lalu went home.mandi,rehat2 n tdur ckit2.Den aroun 3,kamaliahku texted mnta antar ke rtb..haha,kononnya aku drive? Dgn my sister,ain of coz..so,5.30 we aga kamaliah and antar her ke rtb.lapas atu,buang boring jln2 d yasan.hah! Spent alot on food! C ain tu klaparan.bli waffle ya,bli fun donuts..den mkn lgi d food court! Gila ehh! Nda tmakan wa fun donuts ah! I think,shes taking this opportinity mbali2 mkanan,mantang2 my treats.. Nda apalah. Haha. In a way,i was paying her to dgn kn aku jln2 mbuang boring..haha,wid food! Emm,lpas tu,aroun 8 aku dgnkn ia cari rmh principal ringrose tuition school d mentiri.eh jauh! Lambat rasanya kn balik ke lambak ah..
And at last aroun 9ish smpai home..mandi apa itu ini,lepak2 kjap d dapur wid babu babah n the sibs..n now,here i am,limpang2 on my bed..Adi tu tdi,menyanyi lagu ruffedge bila rindu ah..haha,n a voice insyd my head ckp,bh post eh..hahaha..jobless much!
Demikianlah kesah utk hari ini..
Lpas ani agenda ku,bloghopping=) siuk!
Kan udh kataku dari tdi ku ckp...siuk!

signing off..
Assalamualaikum..
*a lil update: aku addicted main guitar heroes,aku suka lagu Te quiro by Belinda n Nigga..
Aku rindu Muhd Norazman..
Bh bh,off i go=)

AddThis Social Bookmark Button


0 burps!: to “ Bila Boring

Parameter Para Hadirin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster