Syg handal yawww!  

Wednesday, August 6, 2008

Assalamualaikum saya mulakan,
selamat pagi saya ucapkan,
hari ini hari rabu,
semalam pula hari yang bagus.

Patah tumbuh hilang brganti,
ambuk di tunjang mematah2 bilah,
tidak patah tidak hilang,
jom kita makan sushi.

waw! Hebat ehh pantun ku ah=) lawa..pandai kn aku bpantun..hahahahahaha! Kerrrr rap..
Aku pda tika ini sdg duduk2 dprkarangan kantin sebuah sekolah swasta yg tidak dpat dsebutkan namanya disini...rahsia! *rahsia tia karang,previous post ada jua dh ku gtau,napa kmu kan ah?* having a brief break here,b4 my next class 9-10 soon.ani bru 08:45..my lesson for the 3classes today is mngajar menulis surat kiriman.yatah kn tdi,aku becali yg lame waa.tpi the kids ktawa hahahahaha mbgi watir.i was giving them examples of writing a proper informal letter kan utk invitation lh knonnya.n den,ku bgi contoh..ok lemme buat a rough draft ckit:
- address,date etc..-
Kepada kekasihku haji dollah,yg berada d kg mangga..
Apa khabar mu? Saya menharapkan agar awak sentisa sihat bersama kucing dan buah pisang di rumah awak.
*yada yada yada yada* -adalah lgi ku tulis..
Den the ending part kn,mesti sign kn tu..
I wrote; yg ikhlas, tipah (Si Tipah Bte Sabun)

Lame jua tu kan? Tpi durg ktawa ani wah.pacah ah..hahaha! Nya durg adakah kucing nya sama pisang! Urang keluarga lah cigu..haha! Udh tu hahaha! Ktawa lgi durg..lain jua namanya atu si tipah! Sabun lgi tu eh nama bapanya ah! Hahahaha! *mcm aha yeaa..mun ku bcali cmani arh kwn2ku, gerenti udh huruf L pacak2 d dapan dahi tu* hahaha..sweet aa kanak2 ani..=)

owhh! Tujuan asalku sebenarnya kn becaieta tentang semalam ni..tpi lain th plg caieta ku eh..bohh i only have 5 more minutes..
Semalam,after isya,syg aga aku n we went to ahan thai.it was after several discussions made,pasal nda sure kn mkn dmana.dis fren of ours *tidak dpat dsebutkan namanya haha* lama udh promised kn treat aku n syg..so,last nyt was the time..awal2nya kononnya kn bwa either sushi or dimsum..skali kn boring jua tu if urg yg kn blnja ani sendiri nda pndai sushi.so nda jdi lh sushi..skali dimsum..tpi durg mau buffet..gnya d dynasty dinner nada buffet.so nda jdi again..den last2 ahan thai lh.well,aku n syg not really a big fan of ahan thai plg..but yeaa,urg blnja atu jua kn..so we just go sja..
Eh kul 9 dh..aku masuk class dulu..later ku smbung=p

09:35
heh..ok sambung..ani my kids buat surat kiriman..so,aku smbung lh cerita ku..
Ok,lpas kmi dari ahan thai last nyt,babah suruh ke rumah ayah..(ayah is our angah laki..andang kmi pnggil him ayah dari damit lgi..) anaknya,which is my 1st cuzn is getting married dis friday..so sperti biasa,mlm2 memang mnjdi lumrah urg2 brunei meramai2 kn suasana hari raya atu..supaya dapat feel bh kn..haha..
Lapas urg main band smlm,kmi main lotto..or bingo. Haha! Ani,siapa bingo dh,ada hadiah kana bgi.smlm hadiah2 nya seperti mnuman caprisonne yg kutak,ada a pack of 6tissue rolls,extension plug(aku mau! Tpi urg lain dpat) dan sebuting blender! Smlm ckit sja adiah,becus skajap sja kmi main,since aher udh..it was aroun 22:30 kmi start..
Hahahaha! Apanah yg siuknya???! Syg yg merangkul hadiah2 atu! Hahaahaha! Lucky for him. He won the tissue pack,a packet of caprisonne and the blender!! Damn,aku happy!! Handal eh syg aa!! Hehehe..so,there goes the title of my post=) krg mlm lgi insyallah i go there..and if syg mau join as well=) aku mau manang lgi! Haha,last nyt,i only managed to win a packet of caprisonne atu..tpi siukk ehh! Hihi=) huhu...
Hehehehebat!

so ithink,thats it for now..my kids buat kraja mseh..ok,back to work!

Syg soo lucky, lucky, lucky...mwahhh!

AddThis Social Bookmark Button


0 burps!: to “ Syg handal yawww!

Parameter Para Hadirin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster